20 marca 2013

O autorce

Kim jestem? Mam na imię Paulina, jestem piętnastolatką, która stara się spełniać swoje marzenia. Żyję tak, aby niczego nie żałować, uwielbiam ryzyko i dobrą zabawę. Nie lubię mówić o swoich problemach. Często płaczę bez powodu, a kiedy jestem przygnębiona, puszczam smutne piosenki, które dobijają mnie jeszcze bardziej. W wolnym czasie słucham muzyki, piszę opowiadania, rysuje i fotografuję. Nie ukrywam, jestem wredna. Czasami bardzo. Ale w miarę możliwości staram się pomagać osobom, które na to zasłużyły. Jestem nieufna jeśli o chodzi o ludzi, gdyż zbyt wiele razy zostałam przez nich zraniona. Boję się przyszłości i pająków. Myślę, że to tyle o mnie. Nie jestem zbytnio ciekawa, co nie?
Moje życiowe motto? To grzeczne dziewczynki piszą pamiętniki, te niegrzeczne nigdy nie mają czasu. Ja... Ja po prostu chcę być zapamiętana. Nawet jeśli tego nie zapiszę. 
Gzie mnie złapiesz?
Twitter: @greaseblow
GG: 44920043
E-mail: greaseblow@gmail.com
Jakbyście mieli ochotę porozmawiać, nie krępujcie się. Piszcie śmiało! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz